M&G Horeca Expert
managementevents-restaurante.ro

 

       Cine este cea mai importantă persoană din restaurant?

 Este principala și singura întrebare la care trebuie sa știm răspunsul pentru a avea un restaurant de succes care generează profit.

 

Stabilizarea unei operațiuni sau reinventarea acesteia necesită un set de abilități  manageriale, experiență operațională în cadrul restaurantelor, cunoașterea situației financiare a  locației, marketing și un management focusat pe dezvoltare.

 

Consultanții M&G Horeca Expert vin cu o experiență vastă în implementarea de sisteme de  management, cost control, creștere a vânzărilor, strategii de promovare, toate fiind atribute  importante în dezvoltarea unui restaurant de succes.

Abordarea noastră implică toată echipa din cadrul restaurantului astfel încât fiecare membru  din echipă să înțeleagă și să execute cu precizie strategiile stabilite, să ofere continuitate și  consistență, asigurând succesul.


Sistemul nostru de evaluare a unei operațiuni se aseamănă cu o radiografie, examinând  fiecare aspect al operațiunii pentru a identifica punctele forte dar și cele nevralgice. Oferim o  evaluare obiectivă a operațiunii indiferent de mărimea și conceptul restaurantului.


Fiecare evaluare este personalizată în funcție de standardele operaționale, personal, cotă de piață, zona de activitate a locației și specificul acesteia.

Evaluarea meniurilor este făcută de către consultanții noștri astfel încât să punem accent pe  originalitate, cost-control și specificul restaurantului.


Împreună analizăm concurența, clientela, furnizorii și propunem cele mai potrivite preparate  pentru a maximiza veniturile, optimiza profitul, controla pierderile. Implementăm, dezvoltăm și  urmărim procesul de rebrand-uire a meniului și rețetelor.


Oferim suport pentru utilarea și echiparea spațiilor de producție și servire, menu engineering,  cost versus preț de vânzare, menu design, instruiri pentru personalul activ ospătari, barmani,  bucătari. 

 


* Standarde Operaționale.

>>>>

* Instruiri cu personalul.

>>>>

* Dezvoltare Meniu și Rețete.

>>>>

* Instruiri cu personalul din bucătărie.

>>>>

* Cost Rețete vs Preț Vânzare.

>>>>

* Analiza Clientelei și a Concurenței.

>>>>